Privaatsuspoliitika, Tagastamisõigus ja Ostutingimused

Ostutingimused, privaatsuspoliitika ja tagastamisõigus


1. Üldsätted
1.1 Käesolevad tingimused kehtivad e-poe www.falcosport.ee ja www.laertes.ee omanikfirma Laertes OÜ (edaspidi Müüja) ning e-poe klientide (edaspidi Ostja) vahel müümise ja ostmisega seoses tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Müüja on  õiguse käesolevaid tingimusi ilma ette teatamata muuta või täiendada. Muutustest teavitatakse www.falcosport.ee ja www.laertes.ee veebilehel ja need astuvad jõusse veebilehel avaldamise hetkest. Juhul, kui tellimus edastati enne ostutingimuste muudatuste jõustumist, rakendatakse neid ostutingimusi, mis kehtisid tellimuse edastamise ajal, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.


1.3 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Kliendi andmed ja andmekaitse

2.1 Kogutud isikuandmeid kasutatakse meie teenuse pakkumiseks ja kauba kohaletoimetamiseks ning muude kohustuste täitmiseks.

2.2 Isikuandmeid võidakse andmebaasist väljastada kohaldatavate õigusaktidega lubatud ja nõutud määral, näiteks ilma piiranguteta riigiasutustele.

2.3 Teil on õigus kohaldatavate õigusaktidega lubatud määral teada, missuguseid isikuandmeid on Teie kohta meie andmebaasi kogutud. Samuti võite Te taotleda meie andmebaasis Teie kohta leiduvate mitteterviklike, ebaõigete või aegunud isikuandmete täiendamist, parandamist või kustutamist. Isikuandmeid säilitatakse meie e-poe turvalises, tulemüüridega kaitstud võrgus.
2.4 Isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:

  • Andmed, mis te meile esitate, näiteks teie kontaktandmed ja muud andmed, mis te võite meile meie veebisaidi või muude kanalite kaudu esitada
  • Andmed, mis me saame siis, kui te kasutate meie veebisaiti, näiteks teie kontoinfost või küpsiste kaudu, mis saadetakse teie seadmesse
  • Andmed avalikest allikatest ja muust teie taotluse alusel meile esitatud teabest

2.5 Meie e-pood võib teie kohta koguda järgmisi andmeid:

  • Teie demograafilisi andmeid, nagu nimi, kontaktandmed jne.
  • Teie ja Teie (ettevõtte) andmeid, nagu nimi, registrikood jne.
  • Küpsiste andmeid, mis on seotud meie saidi kasutamisega
  • Kogutud isikuandmete kasutamine avalikustamine ja muutmine


3. Kaupade kättesaadavus, hind ja informatsiooni täpsus.
3.1 Kõik hinnad e-poes sisaldavad 20% käibemaksu.
3.2 Kaupade kättesaadavus ja hind võib e-poes muutuda. Muudatused jõustuvad nende veebilehel avaldamise hetkest alates.

4. Tellimuse esitamine.
4.1 Tellimiseks saab Ostja Müüja e-poes pakutava kauba seast valida endale sobiva ning lisada selle ostukorvi. Ostukorv luuakse hetkel, kui esimene toode on lisatud ostukorvi ning on nähtav veebilehe paremas ülemises ääres.

4.2 Tellimuse vormistamiseks saab valida ostukorvi kiirvaatest kohe “KASSA” või ostukorvis vaates sees olles valida “VORMISTA TELLIMUS” nupp.

4.3 Tellimust vormistades on Ostjal vajalik täita küsitud väljad, sisestades kontaktandmed ja kauba kohalesaatmise aadress. Tellimust on võimalik esitada külalisena (ei vaja registreerimist) või on võimalik registreerida konto, mis võimaldab tellimusi jälgida, kontaktandmeid salvestada jne.

4.4 Tellimus edastatakse Müüjale, kui Ostja vajutab nupule “SAADA TELLIMUS”. Müüja hakkab tellimusega tegelema, kui tellimuse eest on laekunud raha täisväärtuses Müüja kontole.

5. Lepingu sõlmimine
5.1 Ostu-müügi leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja on tasunud kauba eest täisväärtuses Müüja pangakontole või sularahas Müüja esindajale.

6. Tellimuse tühistamine
6.1 Ostjal on õigus ekslik tellimus tühistada, teavitades sellest Müüjat meili, telefoni või muude kanalite kaudu.
6.2 Tellimus tühistatakse automaatselt, kui Ostja ei ole sooritanud makset kolme tööpäeva jooksul peale tellimuse teatise saamist.

7. Kaupade eest tasumine
7.1 Ostjal on võimalus valida ostu eest tasumiseks järgmiste makseviiside vahel: pangaülekanne Müüja pangaarvele või kaubale ise järeletulles sularaha/ kaardimakse aadressil Filosoofi 15, Tartu 51003.


8. Kaupade kohaletoimetamine
8.1. Omniva Pakiautomaat - võimalik tellida kaup Omniva pakiautomaati, selleks saab Ostja tellimust vormistades valida rippmenüüst sobiva pakiautomaadi, millest soovib kauba kätte saada.

- Müüja saadab kogunenud tellimused välja kaks korda nädalas, teisipäeviti ja neljapäeviti v.a riiklikud pühad, kui Ostja makse tellimuse eest on laekunud hiljemalt teisipäevaks või neljapäevaks enne kella 12.00.

- Kaup jõuab soovitud pakiautomaati enamasti järgmisel päeval pärast väljasaatmist, ehk kas kolmapäeval või reedel.

- NB! Kuna osa e-poe kaupa on suuremate mõõtmete ja kaaluga, kui pakiautomaat võimaldab transportida, siis nende toodete, näiteks poksikottide, tõstekangide, võimlemismattide jne valimisel ostukorvi, ei paku veebileht pakiautomaadi transpordivõimalust. 

8.2 Omniva kuller - on Omniva "Kuller Pluss" kullerteenus, mida Laertes OÜ kasutab veebipoest tellitud kauba klientidele kohaletoimetamiseks.

- Laertes OÜ väljastab koguneneud tellimused Omnivale kohaletoimetamiseks kaks korda nädalas, teisipäeviti ja neljapäeviti v.a riiklikud pühad, kui Ostja makse tellimuse eest on laekunud hiljemalt teisipäevaks või neljapäevaks enne kella 12.00.

- Päev pärast kauba üleandmist Omnivale, ehk kolmapäeval või reedel helistab Omniva kauba saajale ette või teavitab kauba saajat SMSi/e-kirja teel ning kauba saajaga lepitakse kokku sobiv aeg kauba kättetoimetamiseks.

- Kaup jõuab Ostjale kohale 3 päeva jooksul pärast teisipäeva või neljapäeva v.a. pühapäev ja riiklikud pühad!

- Kauba üldine kättetoimetamise aeg on ajavahemikus esmaspäevast reedeni kell 8.00 - 20.00 ja laupäeval kell 8.00 - 16.00 vastavalt sihtkoha kättetoimetamise võimalustele.

8.3 Tulen ise järele - Võimalus Ostjal ise tellitud kaubale järgi tulla aadressile Filosoofi 15 Tartu.

8.4 Transpordi hind:

1.      Tellimusel alla 50 € on transpordi hind kaupa Omniva pakiautomaati tellides 2,50 € ja Omniva kullerit kasutades Eesti piires 5 €.

2.      Tellimusel 50 Eurot ja üle selle, transport Eesti piires tasuta.


9. Ostust keeldumine ja kauba tagastamine
9.1 Vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele on füüsilisest isikust tarbijal õigus ostu-müügi leping katkestada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
9.2 Kasutades 14-päevast lepingust taganemise õigust, on Kliendil õigus kaupa proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Kauba proovimiseks Kasutamistingimuste tähenduses on kauba samaväärne kasutamine nagu see on võimalik enne ostu sooritamist jaekaubandusasutuses (kaupluses).
9.3 Ostu-müügilepingust taganemise õigus ei kehti kaupade puhul, mis on spetsiaalselt valmistatud ostja soovide järele. Näiteks eritellimusel erimõõtmetega valmistatud võimlemismatt või poksikott jne.  
9.4 Kliendil on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.
9.5 Ostja nõustub kandma tagastamisega seotud postikulud, välja arvatud juhul, kui Ostjale toimetatud kaup ei vasta tellitule.
9.6 Lepingu katkestamisel tuleb kaup viivitamatult (30 kalendripäeva jooksul) tagastada.
9.7 Kauba tagastamise korral pakub Müüja võimalust kaup asendada teise kaubaga koos hinna ümberarvestamisega.
9.8 Kui Ostja ei soovi asenduskaupa, kannab Müüja hiljemalt 14 päeva jooksul Ostja pangaarvele tagasi kauba eest makstud summa. Tagasimaksmine toimub ainult sellele arveldusarvele, millelt tellimuse eest tasuti.
9.9 Ostja nõustub võimalusega, et ostu-müügi lepingu katkestamise õiguse kuritarvitamise korral keeldub Müüja teda edaspidi teenindamast.

Pretensioonide esitamise tingimused
1. E -poest ostetud toodete puhul kehtib eraisikule 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.
2. Pretensioonide esitamise ajal on Tarbijal õigus toote tasuta parandamisele või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö, kui materjalide maksumus.
3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist Ostjale.
6. Müüja ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
• normaalsest kulumisest;
• ebaõigest kasutamisest või hooldamisest
• kliendile enne toote ostmist Müüja poolt teatavaks tehtud puudustest;